Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Birgitta - 30 oktober 2010 09:37

Det är faktiskt riktigt skönt - i alla fall när smärtan sitter fastnaglad - att sova på en värmedyna.

Av säkerhetsskäl stänger den av sig automatiskt efter 90 minuter. Men jag springer ju på toa med jämna mellanrum under natten och varje gång har jag satt på värmedynan igen. Inte på max - då hade jag nog kokat till slut - men på mellannivån.

Resultatet är i alla fall att urinröret inte gör ont längre. Däremot smärtar det i själva urinblåsan. Eller i alla fall någonstans nedanför naveln. Så dagens första frukost blev Tradolan + Alvedon + kaffe. Tur jag har plåtmage!!


Idag ska det städas och lagas mat. Får besök av gamla vänner som vi träffar alltför sällan. Tänker bjuda på scampi indiana + ananaspaj. Jag är barnsligt förtjust i scampi eller jumboräkor - i alla former. När vi är på besök hos våra vänner i Houston åker vi och handlar dom dagsfärska direkt från dom som fiskat ute gulfen (inte i några mangroveträsk). Här hemma får det bli frysta från Vi-butiken. Jag hoppas att dom är ekologiskt odlade. Vill inte bidra till att natur förstörs.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards