Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Birgitta - 28 oktober 2010 08:07

Det är faktiskt lättare med jet-lagen när man flyger österut än  när man flyger västerut.

När vi flög iväg - för två veckor sedan - tog det flera dygn innan kroppen hade lärt sig vad som var natt och vad som var dag.

Nu - morgonen efter att jag landade på Arlanda igen känns det helt normalt. Inga problem somna vid vanlig tid i går kväll - och har sovit gott hela natten.

T o m uretriten har hållit sig lugn. Dels kände jag inte av den på hela dagen igår, dels har jag bara varit uppe en enda gång på hela natten.

Det är nästan så den första tanken man får i huvudet när man vaknar är 'kors i taket!!!'  'Hur gick det där till??'


Nåväl - tänker inte fundera mer på det.

Konstaterar bara med glädje att uretriten fortsätter att sova. Jag känner absolut ingenting just nu. Inte ens den vanliga välbekanta morgonsvedan. Nada!! Completely gone!! Tjohoo!!


Idag är det dags för min lilla Yaris att få vinterkläder på fötterna. Under många, många år fixade jag däckbytet själv, men numera är jag lat och kör till ett ställe där dom har bättre doningar än min manuella domkraft.



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards