Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Birgitta - 15 oktober 2010 12:48

Det är tidig morgon och egentligen borde jag sova en stund till - men det är kört.


Tyvärr har natten varit lite småjobbig. Har nog sprungit på toa minst fem gånger sedan jag kröp i säng vid 23-tiden.

Det gör inte så ont - men det trycker och tränger hela tiden.


Idag ska jag faktiskt peta i mig en Detrusitol. Ska bli spännande se om det har förväntad effekt. Om trängandet upphör.  Nu när vi är på besök hos våra vänner igen vill jag kunna vara fri och rörlig - inte bara springa och leta efter toaletter hela tiden. Eller sitta och krampaktigt försöka hålla mig och tvinga alla att stanna vid varannan bensinmack när vi ska ut på något litet äventyr.


Och - jag ska njuta av värmen. Väderprognosen ser riktigt trevlig ut. Det är bra för ett inflammerat urinrör att slippa kylan några dagar.

Av Birgitta - 15 oktober 2010 05:07

Nu har vi lyckligt landat i Houston, i värme och solsken. Härligt!


Och resan har gått riktigt bra. Kroppen har skött sig exemplariskt.


Nu ska den få njuta av värme i drygt en vecka. Förhoppningsvis håller sig uretriten långt borta medan vi är här.

Sist var det lite si och så med den saken....

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards