Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Birgitta - 16 oktober 2010 13:47

Jag tog ingen Detrusitol igår. Fick för mig att mitt största problem igår var smärta, inte trängningar.

Så istället petade jag i mig en Tradolan plus en Alvedon (enligt min läkare blir effekten bättre om man kombinerar dessa två) - men det hjälpte inte alls. Hela dagen vandrade jag runt med molvärken i underlivet. Inte så illa så att det inte gick att gå, men tillräckligt för att det skulle vara irriterande och jobbigt. Men - jag är ju van.

Dessvärre tog trängningarna över fullständigt framåt kvällen och denna natt har nog varit den mest toa-besökta under hela mitt uretrit-liv. Jag tror jag har varit uppe minst 10 gånger. Det är riktigt, riktigt trist när trängningskänslan så fullständigt dominerar kroppen - och inte släpper.

Men tror ni jag tog mig samman och stoppade i mig någon Detrusitol??  Icke - men NU ska det göras. 

Jag vet att jag kommer att bli torr i munnen och torr i ögonen, men det är bara att dricka vatten och stoppa in ögondroppar i ögonen.  Vill inte att den här dagen ska domineras av mitt toabehov.......


Annars mår jag riktigt bra. Solen lyser så skönt och igår fick jag en stund en känsla av värmedyna i baken när jag vände ryggen till. 

Välgörande för en uretrit-rumpa!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards