Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Birgitta - 13 oktober 2010 09:40

Äntligen!!!

Nu har det släppt för denna gång.

Så ljuvligt skönt att slippa det ettriga eldklotet i mitt underliv.

Och - jag har bara varit uppe en enda gång i natt.


Jag känner mig som en ny människa.


Nu gäller det bara att undvika allt som kan framkalla eländet igen, dvs all form av rökt mat, all form av rå mat. Kött eller fisk spelar ingen roll.

Trist egentligen, äggröra med bacon är så himla gott. För att inte tala om raggmunk med stekt fläsk och lingonsylt.

Inte förrän i våras fick jag upp ögonen för att det jag stoppade i mig faktiskt kunde vara ett av bidragen till mina skov. Jag har alltid trott att jag kan äta allt - och har ätit allt - utom ostron. Gränsen gick vid att äta levande djur.....

(fast musslor är jag inte heller så förtjust i, eller pölsa......)


Även om jag vetat om detta med rökt & rått så har jag av misstag fått i mig sådant. T ex lax-sushin förra veckan. (Sushi är så gott. I fortsättningen får det bli räkbitar eller vegetarisk sushi - smakar också bra.)

Men nu ska jag verkligen skärpa mig. Det som möjligen oroar mig är att skoven kan komma av orsaker som jag inte kan påverka eller styra.


Men - jag ska inte ta ut något negativt i förskott. Nu gläder jag mig åt att må bra igen.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards