Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Birgitta - 29 oktober 2010 22:14

Jag åt rött kött igår kväll. Lite. Men tillräckligt för att den här dagen har gått i smärtans tecken.

Jag VET att jag ska låta bli - men jag var på en liten tjejmiddag hos en väninna ute i Roslagen och hon hade gjort något riktigt gott av älgkött. Först marinerat köttet, sedan stekt det i ugn, men bara så pass att det fortfarande var alldeles rött - men ändå inte rått.  Hon erbjöd sig att steka på en bit åt mig men det kändes som att förstöra det hon hade tillagat. Så jag åt  en liten skiva. Mör och fin.

Och som sagt - idag kom straffet. Jag har haft ett brännande eldklot i underlivet precis hela dagen. Det vill inte släppa....

Jag vaknade av det tidigt i morse. Stoppade i mig en Tradolan och en Alvedon vid sex-tiden - med absolut ingen effekt.


Nu ska jag plocka fram värmedynan och krypa i säng. Och förhoppningsvis släpper det värsta till i morgon.


Trots eldklotet kunde jag inte hålla mig från svampskogen idag. Det var strålande väder och jag har ju varit borta i två veckor så jag var nyfiken på om det fanns några trattisar kvar i skogen. Det gjorde det!  Jag hittade massor som jag just rensat klart och lagt ut på några brickor för att torka dom.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards