Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Birgitta - 23 oktober 2010 04:15

Denna fredag har varit en riktigt bra dag ur uretrit-synpunkt.


Vi lamnade Austin vid 9-tiden, i osregn, och styrde kosan soderut till Corpus Christi - dar solen stralade nar vi kom fram.

Och jag tog en Detrusitol SR en stund innan bilresan. Och klarade den galant!!


Jag ar verkligen glad att jag antligen fatt veta (tagit reda pa.....) att jag inte behover vara orolig for det lakemedlet. Jag kommer inte att ata det konstant, men just vid sadana tillfallen nar jag MASTE klara mig en langre stund utan toalett - da ar det jattebra att kunna styra detta med en liten bla kapsel.


Hela dagen har dessutom varit smartfri - sa mitt humor ar pa topp.


Sitter vid hotellets 'guest computer' och plitar ihop detta utan tillgang till vart svenska alfabet - ber om ursakt for det.  Har just kommit tillbaka efter att ha atit en liten middag och nu ar det snart dags att krypa i sang. I morgon vantar en tuff golfrunda pa en bana som ligger pa en langsmal o alldeles utanfor - i gulfen. On ar alldeles platt och det kommer att blasa rejalt sa bollarna kommer att flyga at alla mojliga hall....

Sedan vander vi kosan tillbaka tlll Houston.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards