Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Birgitta - 9 oktober 2010 06:27

Mitt löfte - eller hot - att inte blogga varje dag har jag verkligen svårt att hålla.


Nu sitter jag här i ottan igen, i becksvarta tidiga morgonen, med mitt vattenglas och min kaffemugg - och undrar vad i hela friden jag åt i torsdags som gjorde att jag hade jätteont hela dagen igår. Och fortfarande har jätteont.

Jag har sovit på min värmdyna i natt - men inte hjälper det. Eller - egentligen vet jag ju inte.  Det kanske hade varit en ännu värre natt om jag inte gjort det?


Jag var på bio i torsdag med min väninna V (vi såg Tusen gånger starkare) och efter bion åt jag Sushi, 6 bitar laxsushi. Och någon gång i natt slog det mig att då åt jag ju rå fisk....... Har mitt stackars lilla urinrör blivit så känsligt så att det inte klarar sex bitar laxsushi? För om det inte är det som är orsaken till mitt uretrit-anfall - vad är det då?  Varför, varför kan jag inte få vara fri från detta helvete mer än några dagar åt gången???


Jag har siktat in mig på en tur i svampskogen idag - och det ska jag minsann klara. Jag kör bil så långt det går och sedan går man ju ganska sakta medan man spejar efter dom grå/brun/svarta trattisarna. Så det ska nog gå.


Lånar fortfarande M's gamla PC. Min egen är hos doktorn..... Den kommer att vara borta i minst två veckor. Dom hotade med att hårddisken kunde vara rensad när den kommer tillbaka - vilket jag tycker verkar märkligt eftersom det som gått sönder är kontakten till laddaren. Som tur är har jag backup på det mesta, jag t o m sparade undan mina senaste bilder bara någon vecka innan den gick sönder. Däremot har jag nog missat att spara undan min statistikfil - men den printade jag ut innan besöket i Bjursås - så den går att återskapa. Om dom nu är så klantiga så dom tömmer min hårddisk när dom ska laga en kontakt......

M's PC fungerar bra - i alla fall för att blogga. Det är lite struligare med mina mail - så om någon får vänta extra länge på mailsvar, så beror det på min trasiga PC. Ber om ursäkt för det.




Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards