Direktlänk till inlägg 24 juni 2016

Fredag 24 juni 2016 - MIDSOMMARAFTON

Av Birgitta - 24 juni 2016 10:48

Jag har en bekännelse att göra:.


Jag har slarvat med att läsa av den mailbox som är kopplad till uretrit.se. Satte mig i går kväll och gick igenom den och rensade bort en massa spam - men såg också att det trillat in en hel del mail som jag borde svarat på - för länge sedan.

Skäms......

Ska ta itu med det dom närmaste dagarna.  Idag hinns det inte med.


För vi har strålande sol och varmt!

Och klockan 13 börjar midsommarfirandet som Svenska Klubben anordnar och jag ska sätta på mig en alldeles sprillans ny sommarklänning.

Och uretriten känns knappt!!!

Underbart!

Förra året var M och jag ansvariga för midsommarstången - och den blev riktigt fin - men i år har vi överlåtit det åt andra.

Inte ens en krans till mig själv kommer jag att göra - fast det har utlysts tävling om den vackraste kransen.....


Så här såg det ut för ett år sedan.

Kransarna gjorde jag kvällen innan och dom fick övernatta i badkaret. Sedan ägnade vi en timme åt att klä stången på gården hos dom där firandet ägde rum.        

 
 
Ingen bild

Margareta

27 juni 2016 16:38

God fortsättning!
Vilka underbara kransar och midsommarstång. Du är en konstnär.
En liten fråga? Vad är det för skillnad på Arcoxia och Celebra vad jag förstår du har bytt till. Har du två urologer i Sthlm eller är det två på Urohälsan eller har jag fattat fel??? Ha det gott hälsn/Margareta

Birgitta

28 juni 2016 23:36

Om jag förstått det hela rätt så är Celebra ett snäpp vassare än Arcoxia - och nyare.
Det är egentigen bara den ena som är MIN läkare, urolog i Sthlm, men jag har emellanåt kontakt med den gynekolog som var först med att behandla sina uretrit-patienter med Dermovat. Och hon finns inte i Sthlm utan i närheten av där jag har min sommarstuga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 11 augusti 2023 11:08

Fortfarande frisk från mitt 23 år långa helvete med uretrit!! Och är fortfarande förundrad - och inser att jag verkligen var SJUK.  I april var det 5 år sedan jag - starkt påhejad av min man och en väninna - fattade beslutet att ta en stor dos Be...

Av Birgitta - 5 april 2020 16:23

Det är knappt två år sedan jag skrev mitt förra inlägg: FRISK!!!!   Och - jag är fortfarande FRISK!!!   Efter att jag börjat med min dagliga dos av Betapred fortsatte jag - av bara farten - att ta maxdosen av Celebra varje dag ända tills jag ...

Av Birgitta - 24 juli 2018 09:25

Det här blir ett långt inlägg - men jag måste bara berätta.......   Det är flera år sedan jag skrev något här och jag ber om ursäkt att jag inte svarat på frågor, men luften gick ur mig. Orkade inte längre berätta om mitt elände. Hade fullt upp m...

Av Birgitta - 17 september 2016 10:44

Hemma - efter en 5 dagars tripp till Irland tillsammans med goda vänner. Vi har haft underbara dagar. Spelat golf på 4 fantastiska banor, ätit god mat, bott på bra hotell.   Haft tur med vädret, sol och nästan vindstilla hela tiden förutom några ti...

Av Birgitta - 31 augusti 2016 06:46

Det är en fantastisk morgon idag! Absolut klarblå himmel - och solen lyser på trädtopparna. Kommer att bli en vacker dag. Perfekt för att hänga ut tvätt - och gå en golfrunda.....  Kanske en sista tur i svampskogen......   Har hittat massor med kan...

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards