Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Torsdag - 28 oktober 2010

Av Birgitta - 28 oktober 2010 08:07

Det är faktiskt lättare med jet-lagen när man flyger österut än  när man flyger västerut.

När vi flög iväg - för två veckor sedan - tog det flera dygn innan kroppen hade lärt sig vad som var natt och vad som var dag.

Nu - morgonen efter att jag landade på Arlanda igen känns det helt normalt. Inga problem somna vid vanlig tid i går kväll - och har sovit gott hela natten.

T o m uretriten har hållit sig lugn. Dels kände jag inte av den på hela dagen igår, dels har jag bara varit uppe en enda gång på hela natten.

Det är nästan så den första tanken man får i huvudet när man vaknar är 'kors i taket!!!'  'Hur gick det där till??'


Nåväl - tänker inte fundera mer på det.

Konstaterar bara med glädje att uretriten fortsätter att sova. Jag känner absolut ingenting just nu. Inte ens den vanliga välbekanta morgonsvedan. Nada!! Completely gone!! Tjohoo!!


Idag är det dags för min lilla Yaris att få vinterkläder på fötterna. Under många, många år fixade jag däckbytet själv, men numera är jag lat och kör till ett ställe där dom har bättre doningar än min manuella domkraft.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Birgitta - 11 augusti 2023 11:08

Fortfarande frisk från mitt 23 år långa helvete med uretrit!! Och är fortfarande förundrad - och inser att jag verkligen var SJUK.  I april var det 5 år sedan jag - starkt påhejad av min man och en väninna - fattade beslutet att ta en stor dos Be...

Av Birgitta - 5 april 2020 16:23

Det är knappt två år sedan jag skrev mitt förra inlägg: FRISK!!!!   Och - jag är fortfarande FRISK!!!   Efter att jag börjat med min dagliga dos av Betapred fortsatte jag - av bara farten - att ta maxdosen av Celebra varje dag ända tills jag ...

Av Birgitta - 24 juli 2018 09:25

Det här blir ett långt inlägg - men jag måste bara berätta.......   Det är flera år sedan jag skrev något här och jag ber om ursäkt att jag inte svarat på frågor, men luften gick ur mig. Orkade inte längre berätta om mitt elände. Hade fullt upp m...

Av Birgitta - 17 september 2016 10:44

Hemma - efter en 5 dagars tripp till Irland tillsammans med goda vänner. Vi har haft underbara dagar. Spelat golf på 4 fantastiska banor, ätit god mat, bott på bra hotell.   Haft tur med vädret, sol och nästan vindstilla hela tiden förutom några ti...

Av Birgitta - 31 augusti 2016 06:46

Det är en fantastisk morgon idag! Absolut klarblå himmel - och solen lyser på trädtopparna. Kommer att bli en vacker dag. Perfekt för att hänga ut tvätt - och gå en golfrunda.....  Kanske en sista tur i svampskogen......   Har hittat massor med kan...

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards