Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Birgitta - 25 oktober 2009 08:14

Denna sjukdom upphör aldrig att förvåna mig. Igår gick jag hela dagen omkring med en irriterande och skarp molvärk i underlivet vilket fick till följd att jag var rätt grinig hela dagen. I natt har jag nog varit uppe på toa minst 6 ggr. Varje gång man vaknar och inser att det är 55 minuter sedan man var uppe sist så bir man uppgiven och frustrerad. Och när man väl sitter på toa så kommer det 7 droppar - dessutom gör det ont när dom kommer. Svider som attan.

Just nu - duschad, påklädd och med morgonens första kaffekopp bredvid mig - så känner jag ingenting! Ingenting överhuvudtaget!! Och det är det som förvånar mig. Hur kan det komma sig, vad är det som gör, att jag ena dagen har så ont så jag helst inte vill gå ett steg, blir väckt av några konstiga trängningar hela natten, för att sedan sitta här helt utan några bekymmer?

Tänk om man kunde komma på vilken mekanism det är som styr det hela.


Utanför fönstret är det idag riktigt grått och höstlikt - och det ska regna hela dagen! Men det gör inget - jag är glad att jag för tillfället är smärtfri!


Ha en skön söndag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards