Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Birgitta - 17 oktober 2009 22:01

Den här dagen har bara svishat förbi med en väldig fart - och till min stora glädje har det återigen varit en smärtfri dag, en dag utan kramper, trängningar, svårighet att gå. Jag mår så himla bra!!   Fastän det regnar!!


Jag kan inte nog tacka min läkare. Dels för att hon - första gången vi träffades - direkt tog ett helhetsgrepp kring vad jag behövde för att bli bra. Det var TNS, massage, akupunktur, cortison i urinröret, antiinflammatoriska tabletter, trängningsdämpare, lokalt östrogen. Hon var den 3:e urologen jag kom till - men den första kvinnliga - och jag tror faktiskt (är övertygad om) att hon såg helheten ur ett kvinnligt perspektiv. Det var inte BARA urinröret och urinblåsan som behövde behandlas.

Och dels triggade hon mig att skapa www.uretrit.se och jag tror (med risk för att jag upprepar mig) att detta har haft en positiv effekt på mitt välbefinnande. Vilket jag inte trodde från början - men kanske hon anade.....


Vad jag hoppas nu är att min blogg och min web-sida ska hitta till andra kvinnor som har liknande symptom och problem. Det går att bli hyfsat bra! Kanske inte helt frisk, men det går att skapa en dräglig tillvaro.


För att ni ska få lite förståelse för hur det är att leva med uretrit - när man är dålig - ska jag nästa vecka här i bloggen berätta små anekdoter som jag varit med om under åren.......


Sov gott!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards