Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Birgitta - 15 oktober 2009 08:36

Det håller i sig!!

Hela dagen igår var riktigt bra, natten har varit bra (uppe en gång bara) och just nu känns det strålande. Ingen smärta, inga trängningar. ingen molvärk. Kan det vara webberiet och bloggandet som gör detta? För saken är den att så bra som jag känner mig nu har jag bara haft det ett fåtal dagar under de senaste 14 åren. 

Jag njuter av varenda minut som jag kan röra mig utan att känna av min urinblåsa eller mitt urinrör.  Kroppen känns lättare och det är väl så att när smärtan sitter där som ett eldklot så spänner man sig omedvetet för att uthärda den. Den spänningen är borta nu.

För att förgylla dagen ytterligare strålar solen från en absolut klarblå himmel - för några dagar sedan var utsikten grå och regntung, idag ser samma utsikt ut så här:


  

Jag ska börja fundera på hur jag kan förbättra min web-sida www.uretrit.se och sedan måste jag aktivt börja jobba mer för att den ska 'hittas'. Även om den tydligen har en helande effekt på mig - vilket är nog så bra - så var ju grundtanken att den skulle vara till nytta även för andra som drabbats av uretrit. Funderar på om jag ska printa ut små 'flyers' som jag kan lägga ut på kvinnokliniker och urolog-mottagningar.....   Får se vad jag kommer på!

Jag ska ta reda på om det finns någon 'uretrit-förening för kvinnor'. Om inte kanske man ska starta en sådan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards