Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Birgitta - 23 oktober 2011 08:53

Fortsätter må riktigt hyfsat bra.

Springer nog på toa lite oftare än vad medel-Svensson gör men med mina mått så är det OK. Framförallt går det bra eftersom jag nu några dagar har hållit mig hemma (och målat....) och har toan inom närhåll hela tiden. Och mitt lilla urinrör gör inte ont alls.

Men mitt problem är bara att jag inte gillar att sitta hemma precis hela tiden. Jag vill ut och gå långa promenader och åka bort ibland och det är ju då som mina bekymmer blir tydliga....


Jag hade fått en fråga från Mika som jag satte mig och skrev ett långt svar på nu på morgonen - men tydligen fick Bloggplatsen något problem mitt i alltihopa för när jag var klar med skrivandet och skulle skicka iväg svaret så hände absolut ingenting. Jag hoppas mitt svar inte försvann ut i cyberrymden......


Ska försöka återskapa och fixa det så småningom - ber om ursäkt Mika att du fått vänta några dagar på ditt svar.




Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards