Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Birgitta - 20 oktober 2011 07:18

Jag är så glad - äntligen har jag fått några dagar och nätter som - ur uretritsynpunkt - varit riktigt drägliga. Har nästan kunnat glömma mitt urinrör.....

Det enda som stört lite är den där obestämbara smärtan i underlivet som jag inte vet var den kommer ifrån. Den dyker upp helt oförhappandes lite då och då. Igår var jag tvungen dricka mitt halva glas med vatten med två brus-Alvedon i. Det underbara med den äckliga drycken är att den fungerar - smärtan ger sig av.

Men - jag ska nog ta en allvarlig diskussion med min läkare om vad smärtan kan bero på. Kanske dags för en röntgen igen.


Annars ägnar jag dagarna åt att måla, måla, måla. Börjar bli en fena på det. Jag gillar verkligen att kladda med färg.


I min ungdom - eller snarare i 30-årsåldern - gick jag en massa kurser och ägnade ganska mycket tid åt att producera tavlor, i både olja, akvarell och tusch.  Det var ett billigt sätt att fylla väggarna, men jag insåg efter några år att jag inte var någon större talang. Det slutade med att det visserligen sitter några på väggen där hemma men de flesta står i travar i ett förråd - eller är redan körda till tippen........ 

Men nu får jag verkligen utlopp för mitt 'kladd-behov'. Nu är halva hallen avklarad och det som jag är mest förvånad över är hur mycket vackrare dörrarna blir när dom omges av vita lister - istället för obehandlat trä. Dörrarna ska jag inte göra något åt. Här kommer två bilder som visar hur det ser ut innan det är målat - och efter..... (fast golvlisterna saknas än såg jag)

         


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards