Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Birgitta - 3 oktober 2011 07:16

Vid något av mina toabesök i natt (totalt 4!!!) slog det mig att jag ju faktiskt firade två år som bloggare igår.

Det var den 2 oktober 2009 som jag dels lanserde www.uretrit.se och dels fick infallet att starta denna blogg.  Bloggandet var en väldigt spontan tanke - inte alls planerat. Anledningen var helt enkelt att skapa lite 'liv' kring websidan. Websidan i sig är ju ganska statisk. Jag försöker uppdatera den ett par gånger om året, men i övrigt händer där ju inte mycket. Den har ju på något vis formen av informativt medium.

Med bloggen - och senare än mer forumet - har vi ju fått ett kommunikativt medium kring uretrit. Mer än jag vågade tro och hoppas när jag började.


TACK alla ni som bidragit med era erfarenheter & kunskaper. Fortsätt skicka mail, kommentarer, frågor och foruminlägg.


Det dyker med jämna mellanrum upp nya kvinnor - och även män - som har hittat hit och berättar om hur glada dom är att ha hittat all denna information om en sjukdom som ingen annan verkar veta något om.


Vad gäller mig själv och min uretrit så har det hänt mycket under dessa två år. Även om jag tyckte att jag mådde hyfsat redan då - så mår jag så väldigt mycket bättre idag. Får fortfarande mina 'skov' men sällan så kraftiga som förut.

Och jag har lärt mig massor!!!


Ny månad innebär statistik-redovisning. September blev en månad utan alltför stora skov - däremot en massa småskov. Dvs inga kramper, inga hemska dagar men lite kortvarig småsveda rätt ofta, och en förfärlig massa toaspring på nätterna.

Ingen katastrofmånad, m a o......       


 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards