Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Birgitta - 12 oktober 2011 20:30

Idag tog jag mig till gymmet igen - första gången sedan början av juni. Hela vintern och våren jag ju superambitiös och gick dit flera gånger i veckan.

Och jag hade nog tänkt hålla igång under sommaren - i alla fall när jag befann mig i Sundbyberg. Men hela sommaren försvann - och halva hösten också - innan jag kom dit.

Först var det mina ögonoperationer - då fick jag ju inte anstränga mig på flera veckor. Sedan var det såret på benet som inte ville läka - och som jag var tvungen äta pencillin för att få bukt med. Och slutligen vurpan för några veckor sedan där jag skrapade halva ansiktet.

Men nu är allt läkt och jag är hel igen, t o m urinröret mår bra igen. Och det var faktiskt riktigt kul vara tillbaka i gymlokalen, träffa dom som jobbar där, känna igen dom andra 'tanterna' som jobbade och slet med redskapen och bli riktigt svettig.  Nu ska jag försöka skärpa till mig och gå dit hyfsat regelbundet. Golfsäsongen är snart över för detta år och då måste jag ju se till att röra mig på något sätt så jag inte blir en soffpotatis.


Jag sliter med portugisiskan. Vad har hänt med mitt minne? Jag kommer inte ihåg vad jag läser.......   Hur ska detta gå??  Men det är fantastiskt roligt och jag ska inte ge upp - men nog var det lättare att lära sig språk när man var yngre.





Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards