Alla inlägg den 30 december 2011

Av Birgitta - 30 december 2011 13:57

Gårdagens blogg-inlägg var nog i knäppaste laget.....


Jag får väl skylla på att det var sent på kvällen och att jag troligen var trött.


Tyvärr blir de inga glädjeskutt idag. Vaknade med den gamla välbekanta svedan i urinröret och det vill inte ge med sig. Hade tänkt ägna dagen åt att städa, men har inte kommit igång än. Det tar emot när det gör ont att röra sig.

Men - nu börjar det bli dags att bita ihop och ta itu med dammandet och skurandet.  Får väl jobba lite långsammare, så ska det nog gå bra.

Det känns lite märkligt att det är Nyårsafton i morgon. Plusgrader och barmark!! De två senaste åren har vi ju haft kallt och massor med snö. Även om det är vackrare så föredrar jag barmarken. Det blir lättare att gå och mindre slaskigt.


Nyårslöften är jag dålig på, både att ge dom och att sedan hålla dom jag eventuellt har gett.

Däremot har jag önskningar inför det nya året - och i år är dom extra lätta att välja: fortsatt förbättring av min uretrit, och att M´s ryggoperation gör nytta så han slipper ha så ont.


Och slutligen har jag en stående önskan: att uretrit ska bli en sjukdom som tas på allvar.


GOTT NYTT ÅR till er alla som hittat hit!!!!



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards