Alla inlägg den 21 december 2011

Av Birgitta - 21 december 2011 20:46

Det här mittemellan tillståndet håller i sig. Dvs ingen smärta bara små-irritation. Och en himla massa toabesök på nätterna. Men det är OK.

Jag mår bra. Håller det sig på den här nivån över julhelgen så är det jättebra.


Idag har jag för allra första gången i mitt liv bakat en julvört-limpa!!!  Som blev god!! Häftigt!


Dessutom har jag ägnat mig åt en av mina laster - fixat mina naglar inför julen. Den här gången blev dom julröda med glitter. Är det jul så är det..... Det är faktiskt M som uppmuntrar mig att fortsätta med denna utgift - som det ju faktiskt är. Och som dessutom peppar mig att glittra lite extra till jul. Nageltjejen (Angela) tyckte jag skulle vara glad som har en man som bryr sig, och som uppskattar att man fixar till sig lite. Och så är det nog. Jag är glad att jag har just M......

Dom senaste veckorna har M varit den som haft de värsta smärtorna i familjen. Hans rygg är ju inte bra och han har en operationstid inbokad i slutet av januari. Och den behövs verkligen, för nu har han så ont så han knappt kan röra sig. Som en förberedelse inför operationen och för att dom ska veta exakt vad dom ska operera ska han iväg på ett s k smärttest imorgon. Testet går ut på att ta reda på exakt var han har som mest ont och går så till att dom kommer att sticka in nålar i ryggen på honom och så ska han tala om var det gör mest ont. Låter inte som någon trevlig övning.....

Tidigt imorgon bitti kör jag honom till Strängnäs Ryggklinik och om ni ser en vilsen själ vandra runt på Strängnäs gator så kan det vara jag - som fördriver tiden medan M plågas.

Hoppas dagen går fort!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards