Alla inlägg den 8 december 2011

Av Birgitta - 8 december 2011 22:34

Tiden bara flyger iväg.

Den  här veckan har jag haft besök av min syster A-M, barnmorskan från Göteborg, och vi har bara gjort en massa kul saker. Hon jobbar natt så emellanåt kan hon få flera dagar i rad när hon är ledig - och då passar hon på att göra en liten resa till huvudstaden och besöka mig.

Vi har åkt upp med Sky View utanpå Globen, ända upp till toppen. Häftigt!

Vi har varit på Fotografiska och bl a beskådat Nick Brandts djurporträtt.

Vi var på Konserthuset och lyssnade på Sjung Nu körens julkonsert.

Vi gick hela vägen in till stan från Sumpan.

Vi var barnvakter till mina två barnbarn.

Bland annat....


Och hela tiden skötte sig min kropp helt exemplariskt. Lite halvkris blev det vid den långa promenaden in till stan så strax innan St Eriksplan var jag tvungen smita in på ett café och tjuvlåna deras toalett för att kunna gå vidare.

Men annars - inga som helst problem.

T o m tjutet i öronen har sjunkit i styrka. Borta är det inte, men det överröstar inte allt annat hela tiden, och det är skönt.

Men - ska nog ändå försöka hitta en sjukgymnast. Tänk om det gick att dämpa det ytterligare några steg....


Jag tog några bilder vid vårt Sky View-äventyr: på vägen upp, på toppen och på vägen ner. Håll tlll godo:


     




Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards