Alla inlägg den 22 november 2011

Av Birgitta - 22 november 2011 09:10

Betapred-shoten i går morse hade inte alls den 'mota Olle i grind' effekt som jag hoppades på.

Gårdagen blev en riktigt jobbig dag. Hällde i mig några omgångar brus-Alvedon också - men inte hjälpte det....

Skyfallet som dom varnat för kom inte förrän framåt kvällen så vi hade en stund tankar på att dra ut på en liten utflykt norrut, men min kropp sa ett bestämt NEJ till alla former av rörelser. Inte ens sitta i bilen ville den.


Jag tillbringade i stort sett hela dagen sittandes eller liggandes på soffan. Slumrade bort från smärtan en stund och satt sedan i flera timmar och tittade på gamla program på SVT Play.


Och natten blev inte bättre den. Mycket uppespring och lite sova överhuvudtaget.

Kort sammanfattning: skit, skit, skit!!!!


Just nu känns det hyfsat. Bättre än i går morse, så kanske blir det inte värre den här gången. Men jag vågar inte riktigt känna efter och jag vågar inte göra några häftiga rörelser.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards