Alla inlägg den 10 november 2011

Av Birgitta - 10 november 2011 22:57

Hela gardagen regnade det, och denna dag borjade pa samma satt. Men under dagen har det lattat och nu ar det alldeles klart, och en enorm fullmane. Matte denna klarhet halla i sig sa att var sista golfdag blir en dag i sol. Ar less pa att spela i regn och att bli plaskvat.


Jag har ju gnallt nagra dagar pa att mina natter ar jobbiga, men nu senast, dvs natten till idag, lugnade allt helt plotsligt ner sig. Jag var bara uppe tva ganger pa hela natten. Sa skont att vakna efter en sadan natt.

Igar kvall fick jag ocksa uppleva hur det kanns att vara helt fri fran uretrit. Vi var ute och gick  i en liten forort till Portimao och jag svavade fram. Sa underbart att vara helt fri fran all sveda, alla trangningar, alla irritationer i urinroret. Aven om det bara var temporart sa njot jag av varje steg jag tog. For idag ar jag tillbaka i mitt ordinarie status. Dvs urinroret kanns hela tiden, men det gor inte ont.......


Idag ar det min fodelsedag. Nagat jag trodde ingen mer an M och jag kande till, men vid middagen kom helt plotsligt en av kyparna fram till mig med en flaska champagne och sedan fick han alla att sta upp och sjunga for mig. Det visade sig att dom hade kikat i passet och hade koll pa att jag fyllde ar.  I morgon ar det en annan av deltagarna i var golfresa som fyller ar. Han fyller 88!!!!  Och spelar golf med kraft!!  Tank vilken lycka att kunna aka pa en golfresa i den aldern!!  Vilka gener han maste ha. Det sags ju att golfare lever langre an andra - och kanske ligger det nagat i det.

Jag jobbar hart pa att fa vara med lika lange som han - och spela golf.......



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards