Alla inlägg den 29 november 2010

Av Birgitta - 29 november 2010 07:55

Det är minus 10 grader ute och massor med snö. Och fortfarande bara november! Kommer denna vinter att bli lika snörik, kall och lång som den förra??

Jag är kluven vad gäller detta scenario.  Å ena sidan gillar jag sommaren bäst: sol, värme, golfbanor. Å andra sidan ogillar jag starkt grått snöslaskväder där fukten kryper in under kläderna från alla håll.

Har bestämt mig: väljer att föredra en snörik, kall och lång vinter framför den grå och slaskiga.

Jag är en tjatmoster, jag vet, men se till att ni är varma om baken när ni går ut i denna kyla!!!

Elisabeth berättade härom dagen att hon köpt en täckkjol. Låter som en himla bra idé.


Den morgonsveda jag kände av i går morse försvann ganska fort och söndagen blev en riktigt bra dag.

Tyvärr vaknar jag idag med ännu kraftigare morgonsveda. Känns inte alls bra. Jag hade tänkt vandra iväg för ett förmiddagspass på gymmet nu om en stund, men om inte detta släpper då fixar jag inte att gå dit.

I eftermiddag är det dags för en dos Dermovat igen - det känns bra.


Dagens bild: när jag öppnade altandörrren för en stund sedan såg det ut så här:  äntligen klar himmel - det har snöstormat oavbrutet i snart en vecka.

  


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards