Alla inlägg den 1 november 2010

Av Birgitta - 1 november 2010 12:26

Äntligen börjar jag närma mig någon form av normal-tillstånd!


Jag har bara varit uppe TVÅ gånger i natt - och just nu har jag inte ont alls. Så skönt!!

Men - jag ska ÄNDÅ ringa min läkare och boka en tid. Jag har så många gånger trott att 'nu är de över', 'nu behöver jag inga behandlingar' osv - bara för att någon dag senare trilla ner i uretrit-hålet igen. Men denna gång ska jag ta itu med det ordentligt.


Det är ny månad och då brukar jag leverera min statistik, men jag har slarvat med den i oktober. Har min excel-fil i min egen dator som varit på lagning i snart en månad. Försökte föra bok i min manuella almanacka men det sprack efter någon dag - så det blir ingen kurva för oktober. Nu kommer jag att få tillbaka min PC idag - och förhoppningsvis finns allt mitt data kvar. Dom borde inte behöva tömma hårddisken för att laga ett mekaniskt fel vid kontakten, eller hur?

Snart kan jag också börja lätta upp min blogg med lite bilder - det är lättare när jag har min egen dator att leka med.


Jag fick en fråga om Membrasin. Det är nu i princip två månader sedan jag började - och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag vill gärna tro att det ska hjälpa mig att må bättre - men ska jag vara ärlig har jag slarvat även med Membrasinet.  Jag uppmandes äta fyra kapslar om dagen i två månader, för att få full effekt. Men jag har en tendens att glömma dom två på eftermiddagen. Så det har i princip blivit två kapslar om dagen.

Och - jag har ju haft en ganska jobbig period nu ett tag - så jag kan inte påstå att jag märkt någon större positiv effekt än.

Å andra sidan vet jag ju inte VARFÖR jag varit dålig. Kanske har jag ätit något som jag borde låtit bli?

Men - jag tänker fortsätta med Membrasinet. Det lär ju vara bra mot slemhinnor i hela kroppen.  Och - hoppet är ju det sista som dör, sägs det!


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards