Alla inlägg den 19 november 2010

Av Birgitta - 19 november 2010 08:24

Har jag otur så är det nu slut på den trevliga, smärtfria period jag varit inne i. Har jag tur så är det bara lite morgonsveda som kommer att ge med sig så småningom.

Vill väldigt gärna ha tur....


Sitter just och funderar på om jag ska ta ett morgonpass på gymmet eller inte.


Slita och dra i redskapen klarar jag nog av - det blir värre med skuttandet i dag.


Å andra sidan har jag fått lite bassning på gymmet för att jag skuttar för fort, eller för ivrigt. (jag har väl en massa inneboende skutt i mig sedan många smärtsamma år som jag måste få ur mig...)

Min puls ligger lite för högt under träningen. Vi kollar vår puls med jämna intervall under den halvtimme som ett pass tar och det finns tabeller på väggen som visar var man bör ligga, relativt sin ålder osv. Jag ligger i överkant och dom säger hela tiden åt mig att ta det lugnt på mattorna (det är där man hoppar).

Att ta det lugnt är inte min styrka. Vare sig på mattorna eller överhuvudtaget i livet. Så det är lite av en utmaning för mig. 

Om jag går har jag en promenad på ca 15 minuter till gymmet - den promenaden avstår jag gärna från idag - men jag skulle ju kunna ta bilen......


Jag funderar en stund till, dricker lite vatten och kaffe. Kanske släpper det värsta. Det har ju hänt förr.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards