Alla inlägg den 27 november 2010

Av Birgitta - 27 november 2010 08:50

Nattliga toabesök: ett!!!

Smärtnivå: noll!!

Trängningskänsla: obefintlig!!

Kramper - har jag inte känt av några på väldigt länge!!!!


Kan inte må bättre!!  Tar inte ut något i förskott - vet av erfarenhet att det kan svänga på en minut.  Men lite grann svävar jag fram, med en kropp som känns så lätt och skön!


Ska snart gå till gymmet.  Kunde inte ta mig dit i går så det får bli en genomkörare idag istället.


I morgon  är det äntligen första advent. Nu börjar den tid på vinterhalvåret som är allra trevligast. Jag fullkomligt frossar i ljus, både levande och elektriska. Det är så mörkt ute så det är nödvändigt för att stå ut att jag får göra det ljusmysigt inomhus. I år är det visserligen kallt och fullt med snö vilket gör det ljusare även utomhus - men då blir ljusen bara ännu vackrare. Levande ljus i en lykta på balkongen på kvällen är inte fel.

Alla våra adventsljusstakar och stjärnor kom på plats i går kväll - och idag ska jag baka lussekatter.

Och så ska det dåna adventsmusik - och jag ska sjunga med - för full hals!!


Är jag ett offer för marknadskrafterna? Eller några andra krafter?? Nej - vill inte tro det.  Snarare en bejakare av traditioner - och det är väl inte fel!!


  




Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards