Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Birgitta - 7 oktober 2012 08:56

Återigen har vi en strålande höstdagmorgon här i Rättvik.

I år är det verkligen toppenväder för höstmarknaden. Om jag inte minns fel så var det spöregn hela förra årets höstmarknad. Då kan det inte vara kul att vara 'knalle'.

Rättvik fullständigt invaderas av folk under denna helg. Tillfartsvägarna korkar igen och det går knappt att röra sig i sin egen takt - man bara flyter med mängden. Och för egen del räcker det med två-tre timmar  - sedan är jag mätt på marknadsträngseln - och tar mig till golfbanan istället.......

Det börjar närma sig slutet på årets golfsäsong - i alla fall i detta nordliga land - så det gäller att passa på när vädret är bra. I går var det fantastiskt - vädret alltså - och vi spelade en runda med våra goda vänner. Och - jag spelade riktigt bra. Satte en massa lååååånga puttar.

Det är så märkligt - vissa dagar kan man inte ens få i en tre dm lång putt, andra dagar - som igår - går allt i. Hur långa och krokiga som helst. Förklara det den som kan....


Tack alla ni som skrivit att ni är glada att jag är tillbaka i blogg-världen. Det värmer verkligen.

Men ni får stå ut med att allt inte handlar om min uretrit hela tiden - den sover nämligen gott för det mesta - och jag är så ofantligt glad för det.







Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards