Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Birgitta - 12 oktober 2012 09:15

Så var det dags igen.

Det började i går kväll - ganska sent - med en molvärk i underlivet som kom krypande och inte ville försvinna. Inte i urinröret utan längre upp. Det kändes som att själva blåsan kokade.

Blev lite svårt att sova i natt  - och nu på morgonen har det även dragit sig ner i urinröret.

Trist!

Just nu har jag ingen lust att göra något överhuvudtaget. Bara sitta still med min stickning och försöka förtränga det onda. Och fundera på om det är dags för en Betapred-omgång igen. Det är 2 ½ vecka sedan sist. Lite för tätt kan man tycka. Jag vill så gärna att det ska gå minst 3 veckor mellan Betapred-omgångarna.

Jag ska vänta några timmar till innan jag bestämmer hur jag ska göra.

M tycker jag ska ta Betapred så snart jag känner att det börjar komma. Mota Olle i grind. Stoppa det innan det blir för starkt. Kanske har han rätt. Jag vet inte. Själv vill jag vänta och se - kanske går det över av sig självt. Fast det brukar ju vara undantagsfall.....

Är jag dum som inte följer M´s råd. Om jag tar det direkt kanske det krävs lägre dos?


Vem vet?


Jag blir bara återigen så besviken på att denna skit inte kan lämna min kropp för gott. Jag äter min Arcoxia, jag låter bli socker och mjöl - och jag märker ju skillnad på hur jag mår jämfört med för ett år sedan. Men ändå finns eländet kvar någonstans i mig och poppar upp med jämna - eller ojämna - mellanrum.


Det är en riktig skruttkropp jag släpar omkring på........


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards