Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Birgitta - 20 oktober 2012 08:25

Kors i taket!!

Två nätter i rad som jag bara varit uppe EN ENDA GÅNG!!

Underbart!


Satt och bläddrade i den senaste utgåvan av M-Magasin i går och ser då att i nästa nummer är det dags. Dom ger ju alltid lite hintar i slutet av tidningen på vad nästa nummer ska handla om - och där står:

Uretrit - ett kissgissel, här kommer hjälp

Undrar hur dom lagt upp det? Det är antagligen inte bara intervjun med mig. Jag måste erkänna att jag är lite (ganska mycket....) nyfiken på vad mer dom skriver. Har dom pratat med någon läkare? Vilken? Någon man känner till? Urolog eller gynekolog?

Sverige är ju inte precis översvämmat av bra uretrit-läkare......

Hoppas, hoppas att det blir bra!!!!!!!!

Och att det framkommer vilket elände det är att drabbas av uretrit.

Och - att det finns så lite kunskap så att många får lida i onödan.

Undrar också vad det är för hjälp som kommer.......


Jag är nästan lite nervös. Inte för min egen skull, utan för att uretrit - och dom (vi) som drabbas - framställs på ett ofördelaktigt vis.


Numret ska vara ute den 8 november.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards