Alla inlägg den 13 november 2009

Av Birgitta - 13 november 2009 14:11

Nu sitter eländet där och irriterar och stör igen. De bra dagarna är över för denna gång. Inga kramper än så länge men ordentlig stickande molvärk och känslan att hela tiden behöva gå på toaletten.

Efter alla dessa år med uretrit så har jag lärt mig att leva med denna konstanta trängningskänsla - men den är inte rolig. Det går inte att komma undan den, den uppfyller på något sätt hela kroppen.

Troligen tar jag en värktablett om en stund, för att åtminstone slippa ha ont hela tiden.

Det jobbiga med dessa sämre perioder är att så mycket energi går åt till att hantera smärtan och trängningarna. Energi som skulle kunna användas till mer produktiva eller roliga saker.

Nu är det bara att härda ut och vänta på att det släpper - förhoppningsvis tar det inte så många dagar.

Av Birgitta - 13 november 2009 05:16

Det blev värre! Jag tog en värktablett efter frukosten i morse och det hjälpte i några timmar - men sedan har jag haft ont hela dagen. Inte den allra värsta varianten, men tillräckligt för att jag ska bli trött och ledsen. Vissa dagar orkar jag inte riktigt hålla humöret uppe. Jag är så erbarmerligt less på denna uretrit!!!

Nu ska jag krypa i säng och jag hoppas, hoppas att jag ska få en dräglig natt.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards