Alla inlägg den 2 november 2009

Av Birgitta - 2 november 2009 08:15

Det är riktigt längesedan jag var så dålig, hade sådana smärtor, som jag har just nu. Det vill inte släppa och det går inte att göra något vettigt överhuvudtaget. All energi går åt till att bara klara av att existera med dessa vidriga smärtor som skär genom kroppen - hela tiden. Spelar ingen roll om jag sitter, står eller ligger, och gå - det ska jag definitivt försöka låta bli.

Det här är Uretrit i sin värsta form.

Jag har suttit på värmedynan i 30 minuter - men det hjälpte inte. Det är bara att härda ut och försöka slappna av - och invänta att det släpper.


Puh!

Av Birgitta - 2 november 2009 03:16

Det började komma krampsmärtor alldeles innan jag gick till sängs så jag tog en värktablett och somnade strax efter 00, bara för att vakna ett par timmar senare och känna att något inte är riktigt bra. Troligen åt jag något igår som inte var var OK - för nu, en timme senare, har det mesta som fanns i magen kommit upp, och jag är ganska skakig.

Det trista är att kramperna i urinröret har tilltagit gansla rejält och jag vågar inte ta någon värktablett just nu. Tror inte att magen skulle gilla det. M a o så är jag just nu ganska ynklig.

Illamåendet har inte helt gått över och kramperna är kraftiga så det går inte att ligga i sängen - jag måste göra något, därför denna korta rapport mitt i natten.

Isch - inget kul!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards