Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Birgitta - 3 januari 2010 11:06

Morgondagen - dvs nu, idag - har börjat mycket bättre än kvällen slutade igår!   Natten har varit lugn och just nu har jag inte ont någonstans, inga trängningsbekymmer och inga kramper.

Det är ju lite märkligt hur det kan svänga fram och tillbaka utan till synes någon anledning - men det är helt OK när det svänger åt det bra hållet.

Fortfarande stålande vackert vinterväder - så idag blir det en långpromenad utmed vattnet.



Av Birgitta - 3 januari 2010 01:30

Oj oj oj.

Jag har just kommit innanför dörren efter att ha varit på en trevlig middag hos bekanta som jag träffar väldigt sällan - och som inte har en aning om min kroniska uretrit. Med på middagen var också ett annat par som jag träffar ännu mer sällan.

Min dag började ju dåligt i morse och det har hållit i sig hela dagen, med fokus på smärtor på fm och mitt på dagen för att övergå i trängningar på eftermiddagen.

Jag var lite bekymrad på T-banan på väg till middagen - och det blev riktigt besvärligt.

Ingen sa något - men när jag för 5:e eller t o m 6:e gången går på toaletten medan vi äter middag då känner jag mig riktigt eländig. Skäms. Försöker hålla/knipa så länge som möjligt. Men det trycker och tränger så jag bara MÅSTE gå och släppa ut de stackars droppar som hunnit samlas i blåsan.

Inget roligt!

Det blir så svårt att vara alert och social och trevlig när blåsan tar all min uppmärksamhet.

Nu ska jag krypa i säng - och jag hoppas, hoppas, hoppas att morgondagen blir bättre.


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards