Alla inlägg den 29 november 2013

Av Birgitta - 29 november 2013 08:48

Igår kväll var jag på min första riktiga 'Thanksgiving' middag. Det var amerikanska klubben här som organiserade det hela och vi var väl ca 140 personer av skiftande nationaliteter som satt i ett stort rum och åt kalkon med alla dom traditionella tillbehören. Fantastiskt gott var det. Och trevligt.

Men det som - i mitt perspektiv - var allra trevligast var att jag inte kände av mitt urinrör på hela kvällen. Gick på toa vid 19-tiden - när vi gick hemifrån - och sedan nästa gång vid 23 när vi kom hem igen. Underbart!!   Har nog inte hänt på många, många år att jag kan sitta en hel middag utan att behöva gå på toa en gång i timmen eller så. 

Kan det vara Uracysten som har börjat göra nytta??

Och om nu Uracyst är ett medel som kan läka en söndrig urinbåsa - VARFÖR kan det då inte bli godkänt av läkemedelsverket och hamna inom högkostadsskyddet så att det inte behöver kosta en förmögenhet att få en behandlingsomgång?? Och - hur sprids informationen om medlets välgörande effekt?


Fast - det kanske inte är Uracystens förtjänst att jag mår bra just nu.

Får nog vänta ett tag till innan jag höjer medlet till skyarna........ men glad är jag i alla fall.......

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards