Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Birgitta - 18 juli 2011 07:53

Denna måndagsmorgon är en bedrövlig morgon ur många perspektiv. Dels är vädret genomruttet, regn, regn, regn och dels sitter uretriteländet som en kniv in i underlivet igen. Har varit uppe minst sex gånger i natt - och sovit som en kratta däremellan. Ont, ont, ont!!!

Lite synd om mig är det just nu.

Dessutom är det typiskt att det kommer just idag när vi har planerat en liten två-dagars utflykt med våra vänner. Ska köra till Söderhamn (har aldrig varit där), spela deras golfbana idag, sova på någon herrgård (där vi lyckades fixa två rum fastän det är O-ringen i närheten och ALLT var bokat!) och sedan ska vi spela på Bollnäs Golfklubb morgon.

Lite trist med regnet - men det är bara att ta på regnkläder och fram med stora paraplyet - spela golf gör vi ändå. Men att samtidigt ha ont i kroppen och knappt kunna gå - och behöva toaletter en gång i halvtimmen. Då blir det lite motigt.


Mitt vanliga lilla knep att hälla i mig en massa kaffe och vatten vågar jag inte ta till idag - då blir bilresan riktigt jobbig.


Dags för mental träning på hög nivå!!


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards