Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Birgitta - 26 juni 2011 22:19

Så har det då vänt - nu går vi mot mörkare tider igen. Men dom ljusa kvällarna håller sig kvar ett tag till och det gäller att njuta av dom så länge som möjligt. Mitt - eller vårt - golfspel haltar lite än så länge denna sommar, dels beroende på mina ögon och dels beroende på M´s dåliga rygg. Men tidigare år har jag (ofta ensam) gett mig ut på en golfrunda på kvällen. Det är fantastiskt härligt att vandra runt en golfbana i aftonen. Om några dagar får jag spela igen och då ska jag ta igen de dagar/kvällar jag fått hålla mig i stillhet efter ögonoperationerna.....


Min uretrit fortsätter att hålla sig lugn - bara några få känningar idag - så jag längtar verkligen att få vandra iväg utmed fairway i rask takt. Och ta i för allt jag är värd....


Tog en promenad till vår fina nya galleria här i närheten, Bromma Blocks, och där hade i princip alla butiker rea, så jag kom hem med ett par lila (!!) skor. Kombinerade golfskor och sneakers - eller vad man ska kalla dom.... Sköna är dom i alla fall. Och fungerar både som golfskor och promenadskor.


Jag är ingen större sportfantast, tittar sällan på fotboll, hockey eller annan idrott på TV. Men - just nu pågår, i direktsändning på TV10,  en golftävling i USA någonstans och vår svenske Fredrik Jacobsson leder. Och då sitter jag där klistrad. Imponerad av hur bra dom spelar, och jämför med mina egna försök.......

Blir så inspirerad, och längtar ännu mer.

 



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards