Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Birgitta - 8 juni 2011 07:01

Jag begriper absolut ingenting.

Befinner jag mig verkligen i samma kropp som i går, i förrgår och dagen innan?

Den kropp som smärtade och krampade så jag inte visste var jag skulle ta vägen?


I natt - och nu - känns ingenting av detta. Två toabesök - men det hör till. Annars inte en tillstymmelse till uretrit - eller något annat tokigt.

Underbart!!


Ska ändå iväg och ta min Dermovat-dos nu på morgonen. Lika bra. Lite i förebyggande. Det är så många gånger tidigare när jag avbokat planerade behandlingar för att jag känt mig bra - och blivit dålig två dagar senare igen.


Det här med ögonoperationen är rätt fantastiskt. Vad dom kan nuförtiden. För dom som jobbar där måste det vara lite som att vara barnmorska - dom ger folk nya liv. Man kommer dit med taskiga, grumliga ögon och går därifrån en timme senare med klar blick. I alla fall om det handlar om gråstarr.

Det jag är mest förvånad över är hur klart allting blev. Vilka färger!!  Vitt är helt plötsligt VITT. Jag har ju fortfarande ett obehandlat öga och om jag blundar med det så är världen så mycket ljusare. När jag blundar med det nyopererade ögat är allt vitt ljusgult.

Det enda som stör mig lite just nu är att det fladdrar lite i vänstra ögonvrån - men jag ska på återbesök idag så vi får se vad han säger om det.

Jag säger bara- wow!!  Det här kommer att bli riktigt bra!!


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards