Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Birgitta - 21 maj 2011 18:46

I did it!!

Klarade dagens bilrundtur utan att drabbas av nagra otäcka trängningar. Och jag behövde inte ens avslöja mina problem eftersom dom som vi akte med var lika ivriga som jag att hitta toaletter!!

Och smärtan/irritationen som rev i kroppen i morse lugnade ner sig under dagen sa sammantaget har det här varit en bra dag.

Nu sitter jag i kvällssolen och läser en bra bok av Maj-Gull Axelsson och väntar pa att middagen ska bli klar.

Jag har det oförskämt bra!!


Och i morgon är det dags för en golfrunda......

Av Birgitta - 21 maj 2011 10:05

Det är lördag fm. Stralande väder utanför fönstret. Vi planerar en heldags bilutflykt med goda vänner - och jag ägnar mig at att mentalt förbereda mig pa denna biltur. Dessa vänner vet inget om min uretrit, min websida, min blogg, mina besvär som kan dyka upp när det är som mest olämpligt. Och jag hade tänkt slippa berätta - men som det känns just nu sa lär jag nog bli tvungen avslöja min lilla "hemlighet".

Jag vet att det inte är nagot att skämmas för - men ända.....

Det där fantastiska tillstandet har fatt ge vika för det mindre roliga sveda & irritationstillstandet. Det kan ga bra med en bilfärd - men det kan ocksa bli jättejobbigt. 

Sa nu sitter jag och peppar mig, haller alla tummar jag har för att jag ska fa en lugn uretrit-dag. Att Detrusitolet ska göra nytta trots svedan och irritationen. För det kan jag trots allt sta ut med. Bara inte dom hemska trängningarna sätter igang.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards