Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Birgitta - 5 maj 2011 20:00

Ett av mina allra största problem är min glömska....

Skrev svar på några frågor (i alla fall några försök till svar) tidigare idag - och glömde självklart en fråga.

Stina undrade för några dagar sedan hur mycket silverkorid som normalt doseras per gång.

Svaret är ca 20 ml. Och det ges via kateter.


Av Birgitta - 5 maj 2011 17:01

Återigen har det värsta eländet lagt sig till ro. Så skönt!!


Gav mig ut på en längre promenad idag, men är det inte det ena så är det det andra, sägs det....

Råkade ta på mig ett par mindre väl ingångna skor och efter en halvtimme värkte fötterna rejält. Men då var jag redan långt hemifrån så det blev till att bita ihop och hålla samma låga fart som jag tvingas till när uretriten blommar. Tre i timmar i stan med värkande fötter. Roligare kan man ha. Men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Var väl lite fåfäng i morse - och fick mitt straff för det.....


Har - lite sent - pysslat med april månads statistik. Och den ser riktigt trevlig ut, framförallt om man jämför med förra årets april. Jag förstår inte varför formaten blivit så olika - men man kan i alla fall se en ordentlig skillnad:

     

 

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards