Alla inlägg den 8 september 2010

Av Birgitta - 8 september 2010 08:22

Livet är riktigt bra just nu.

Mätt med mina mått.

Dvs det svider och irriterar och tränger och smärtar - men inte så mycket. Det ligger väl och snurrar mellan 1 och 3 på min 10-gradiga skala.  Korta stunder kan det faktiskt släppa helt.

Jag vet inte om jag är extra tålig - eller om det helt enkelt är så att jag har gett upp. Det blir inte bättre än så här......  Det är bara att gilla läget.


Fast - jag äter mina Membrasin-kapslar och har en förhoppning om att dom ska hjälpa så småningom.

Och - igår fick jag ett tips av 'Kaktusblomman' om speciella trosor som kan lindra vid smärta och inflammation. Jag ska faktiskt skaffa ett par och testa.

Här är länken till där dom finns:

http://www.backontrackshop.se/product.asp?product=28


Så - alldeles har jag kanske inte gett upp i alla fall. Jag vill nog gärna bli av med min smärta -om det går.

Även om den ligger på en uthärdlig nivå just nu - och livet som sagt är riktigt bra - så vill jag väldigt gärna bli av med den helt och hållet. Så är det ju!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards