Alla inlägg den 5 september 2010

Av Birgitta - 5 september 2010 08:20

Anette vann Shatte Masters - så nu får vår vackra buckla pryda hennes hem under ett år.

Vi har alltid tur med vädret när vi har denna hösttävling - så även i år. Gårdagen gav oss en skön runda på Gripsholms golfbana och idag verkar det bli ännu bättre. Det är inte ett moln på himlen. Härligt!  En sådan här helg, när man tillsammans med goda vänner, i skönt väder, får spela golf - det ger kraft inför hösten och vinterns mörker och kyla.


Uretriten höll sig fullständigt borta under hela dagen igår. Vi avslutade kvällen med en god middag på Gripsholms Värdhus och jag är rädd för att det kött vi fick var lite för rått.....  Jag tänkte inte på det i går kväll, men i natt och nu på morgonen känner jag det. 

Om det inte släpper ska jag ta en Tradolan - jag tror det kan hjälpa.


Nu ska jag traska iväg och äta lite hotellfrukost -  inte helt fel!!!  Fast jag hoppar över baconet och äggröran.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards