Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Birgitta - 6 augusti 2011 22:54

Dom jobbiga nätterna vill inte ta slut. Dvs - på dagarna mår jag hur bra som helst, inga smärtor, inga trängningar. Men - nätterna är riktigt jobbiga! Trängningarna gör sig påminda nästan en gång i halvtimmen första delen av natten, sedan en gång i timmen.

Kan någon begripa varför det är på detta viset??

Man blir lätt uppgiven när man vaknar och inser att det gått 25 minuter sedan sist - och sedan ytterligare 30 minuter, osv, osv.


Dags för Detrusitol igen, kanske?


Fast skulle vilja slippa. Petar i mig tillräckligt många piller om dagen som det är redan nu.


Nu närmar sig Göta Kanal med stormsteg. Vi är tillbaka i Sumpan, sitter och tittar på golf (så klart) på TV (Fredrik Jacobson sköter sig ganska bra - igen) och i morgon förmiddag drar vi ner till Västergötland (Töreboda) för att stråla samman med våra vänner igen.

Väderprognosen är väl si och så - men bara det inte störtregnar så är jag nöjd. Vill kunna stå ute och kika på slussandet utan att bli plaskblöt.


Kändes lite trist lämna stugan utanför Rättvik i eftermiddag - i strålande solsken och härlig värme.

Jag hoppas verkligen att augusti också blir en sommarmånad.  Vill kunna glida runt på min uppblåsta fåtölj på vår vik av Siljan några gånger till innan det är dags plocka undan utemöblerna.......

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards