Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Birgitta - 18 maj 2011 23:36

Nu har jag svävat på små luddiga mjuka moln i flera dagar.

Jag har gått på mitt gym, jag har cyklat, varit barnvakt, gått på teater, en runda golf (så klart....), lullat runt i ett shopping center och letat snygga sommarlinnen. Kort sagt gjort lite allt möjligt - och mått helt enormt bra hela tiden.


Helt fantastiskt underbart! Raka motsatsen till hur det var förra veckan. Ska bli spännande se hur länge jag får må bra den här gången... Hoppas länge!! 


Min nya Android-telefon tar suveränt bra bilder. Jag var väldigt glad i min förra telefon, en Cyper Shot, men den här är ett strå vassare. Jag kan t o m filma i HD med den. Jag bär den med mig överallt och dokumenterar allt roligt som händer runt omkring. Det bästa med digitalkameror är ju att man direkt kan ta bort en dålig bild och ta en ny. Tänk förr i tiden när man inte visste hur bilderna blev förrän man fått tillbaka den framkallade filmen. För att inte tala om hur många bilder man kan ta - och aldrig behöver man byta film....

På vår lilla resa i förra veckan tog jag över 600 kort....  Jag har flyttat över alla till min dator och nu har jag ett gediget arbete framför mig att gå igenom och sortera  och bestämma vilka jag ska ha kvar och vilka jag ska ta bort, vilka som ska få plats i en av mina små fotoböcker (som jag gör med Myphotobook) och vilka som bara får ligga kvar i datorn. Roligt arbete är det.


    


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards