Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Birgitta - 4 augusti 2010 09:01

Idag är det tedje dagen som jag inte börjar dagen med en stor kaffemugg. Den enda effekt det gett hittills är att jag fått ont i huvudet. Jag inbillar mig i alla fall att huvudvärken beror på kaffe-abstinens - annars förstår jag inte varför jag har fått sådan huvudvärk.....

De två senaste dagarna har varit jobbiga ur uretrit-synpunkt. Jag har haft konstant ont - men idag känns det faktiskt lite bättre. Hoppas jag är på väg in i en lugnare period, både vad gäller smärta och trängningar.


Igår var det sommarens absoluta största begivenhet i Rättvik: Cruising-kväll. Denna vecka är det Classic Car Week och Rättvik invaderas av folk och bilar, framförallt på crusing-kvällen. Hela Rättvik blir fullständigt belamrat med folk och bilar och husvagnar och tält. På gott och ont....

Det är fascinerande att vandra runt och titta på folk och bilar, men det som är mest fascinerande är att morgonen efter - dvs nu idag - syns det knappast ett spår efter allt festande. Städpatrullen måste ha varit i gång i princip hela natten. Jag har nyss kört M till golfbanan och allt skräp är bortplockat och man kan inte ana att bara 12 timmar tidigare fanns där tiotusentals människor som åt och drack och skräpade ner.  Imponerande av kommunen - eller organisatören av Classic Car Week....

Här kommer några vimmelbilder:

          



Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards