Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Birgitta - 21 augusti 2010 09:06

Den svaga irritation jag kände igår morse försvann ganska snabbt och jag fick en fantastiskt underbar dag. Var ute en hel del och kunde gå med långa, raska steg och det kändes som om jag flög fram. Och detta tillstånd varade hela eftermiddagen och hela kvällen.


Men - så vaknar jag klockan fyra i natt med den alltför välbekanta knivskarpa smärtan igen..........  och den sitter där fortfarande. Jag låg och grubblade över vad jag kan ha ätit för olämpligt i går kväll.  Sallad, tomater, mozzarella och lite parma-skinka - det var vår kvällsmat igår. Parma-skinka är ju torkad, inte rökt, men den kanske är tillräckligt 'rå' för att påverka min stackars urinblåsa.

Trist om det skulle vara så - det här är en av våra favorit-fredagsmys. Jag ska testa att hoppa över parma-skinkan nästa gång.


Eller - så drack jag för lite i går. Det är så jobbigt att inte veta varför det helt plötsligt gör så ont igen efter en så bra smärtfri dag.


Försöker i alla fall dämpa det onda med en Tradolan och vatten, vatten, vatten. Plus en liten kopp kaffe!!


Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards