Alla inlägg den 7 september 2010

Av Birgitta - 7 september 2010 08:30

Igår drog kör-övningarna med Sjung Nu-kören igång igen efter sommaruppehållet - så nu är det verkligen höst. Putte och Lasse avslöjade en av höstens gästartister - det blir Salem Al Fakir. Inte illa!  Så vi började så smått känna på 'Keep on Walking' i går.


Vi har en fantastisk höst, än så länge. Klar luft, sol. Härligt. Jag har hunnit med en liten skogsrunda igen. Ville så gärna se om dom små gula 'knapparna' jag hittade för drygt en vecka sedan dels stod kvar, dels hade växt. Jag var lite orolig att jag inte skulle hitta tillbaka - men det gjorde jag. Och där var dom - alla gula knappar. Några hade växt till sig lite, men de flesta var fortfarande jättesmå. Undrar om dom någonsin kommer att orka bli större?

Jag lämnade dom - ska ta mig dit om någon vecka igen.

Men - jag hittade ganska många fina kantareller också. Det är lite lyckokänsla när man helt plötsligt ser det gula, nästan gömt under mossa och gräs.


Uretriten gör sig påmind, nästan hela tiden. Men inte värre än att jag står ut. Jag skulle inte kunna springa någon tjejmil - men jag har inga problem med att gå. Att det gör ont i underlivet mer eller mindre hela tiden - det är jag ganska van vid. Tog en Tradolan igår - men den hjälpte inte. Ska ta en idag också. Kanske hjälper den idag. För även om jag är van vid smärta föredrar jag att slippa den.

  

  

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards