Alla inlägg den 3 september 2010

Av Birgitta - 3 september 2010 09:18

Läget är oförändrat riktigt  bra!

Fick några oförklarliga, korta krampanfall igår, men dom gick över på knappt en timme och sedan var allt OK igen.


Däremot undrar jag om jag överhuvudtaget kommer att klara att blåsträna....


Kvinnan som gav mig så många tips för några dagar sedan skrev att hon kämpat med blåsträning och nu bara gick på toaletten morgon, middag och kväll. I mina öron - för mig - låter det som en utopi.  Jag vet att jag en gång var sådan - och det skulle vara väldigt trevligt att ha det så. Men det känns väldigt långt borta.

Fast - jag ska försöka...... Tänk så skönt det vore.


Problemet är bara att ibland (ganska ofta...) går jag i förebyggande syfte, när jag vet att jag ska iväg på något där det saknas toaletter. Bara för att tömma blåsan. Så att jag ska klara 1½ timme utan att det blir jobbigt.  Antagligen är det väl just sådant man ska låta bli när man blåstränar.....

Och alla dessa år med trängningar och smärta har gjort så att jag blivit toalettfixerad. Jag skulle nog behöva jobba på det också. Försöka glömma. Förtränga. Fokusera på annat. Inte känna efter hela tiden....


Dom dagar när uretriten slår till med full kraft - dom dagarna kan i alla fall jag glömma allt vad blåsträning heter. Men - jag jobbar på att dom dagarna ska bli färre och färre.


I natt har jag i alla fall bara varit uppe två gånger - det är jättebra!!

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards