Alla inlägg den 11 juni 2016

Av Birgitta - 11 juni 2016 10:27

Idag har jag gett upp!!

Låtit skiten vinna.....

Skulle spelat en golftävling, men hade så förtvivlat ont så inte ens att hyra en golfbil var ett alternativ.

Ville helt enkelt inte plåga mig runt en golfbana idag.

Men jag gjorde mig klar, tog på mina golfkläder, gjorde i ordning min lilla matsäck och flaska med ingefära & citron och åkte med M till den golfbana vi skulle spela idag.

Hela tiden med det skarpa brinnande eldklotet rakt in i urinröret. Varje gupp i vägen skar i mig. Och jag kände när vi kom fram till golfbanans parkering att jag inte hade krafter att vare sig vandra eller åka eller spela mig runt en golfbana idag.

Släppte av M och körde hem igen......

Och nu sitter jag här, lyssnar på P4 PLUS på radion/PC´n och funderar på hur jag bäst ska hantera smärtan som fortfarande rider i kroppen. Och säger en massa fula ord inne i huvudet.

Är så mentalt trött på denna smärta som inga smärtpiller hjälper mot.


Måste försöka tänka på något trevligt....


Acorerna, t ex. Där vi var några dagar kring förra helgen. Vi var på huvudön som heter Sao Miguel. En fantastiskt vacker ö, täckt av grönska, hortensior och svart-vita kossor.

Vi spelade några golfrundor - ön har två vackra banor - gjorde lite sightseeing och besökte några svenskar som bor där sedan 20 år. Ska sätta mig och göra en liten fotobok med dom bilder jag tog - det blir en bra aktivitet idag.

Här kommer några av bilderna jag tog:

     

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards