Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Birgitta - 3 februari 2012 07:10

Jag vågar inte ta ut något i förskott, men det verkar som att svedan/irritationen i förrgår bara var temporär.

I går kändes det mycket bättre igen, och i natt har jag bara varit uppe en gång.

Just nu mår jag hur bra som helst.

Och fortfarande har jag inte tagit någon Arcoxia.....


Måtte, måtte det hålla i sig!!


Idag varnar dom för ymnigt snöfallande runt Stockholm och jag skulle helst vilja sitta inne i värmen, men måste ge mig ut - nu strax - och köra till Ryggkliniken i Strängnäs för att hämta hem en nyopererad M.

Jag hoppas verkligen att operationen denna gång (hans andra) gör nytta så att han slipper ha så ont.

Tänk om det kan bli så att vi båda är av med våra plågor framåt vårkanten.

Tänk om vi kan börja ta raska promenader tillsammans!!

För att inte tala om golfrundor vi kan gå. De senaste åren har M tvingats hyra golfbil för att ta sig runt en bana, nu kanske han kan börja gå igen.


Slutligen - en biorekommendation: jag åkte in till stan igår och gick och såg 'En enkel till Antibes', dvs den som Sven-Bertil fick en guldbagge för.

Se den, den var riktigt bra.





Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards