Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Birgitta - 20 maj 2012 05:06

Uppe i ottan igen.

Varför är det så svårt att sova ibland??

Jag förtog mig nog lite  går. Ryggen som kändes så bra igår är värre idag igen - trots att jag sovit på värmedynan även denna natt.

M tjatade hela dagen på mig att ta det lugnt, bara sitta och vila, inte göra några hastiga rörelser eller bära tungt. Men är det något jag har svårt för så är det att ta det lugnt. Det har nog straffat sig....

Får nog packa ner värmedynan i resväskan idag.....


Uretriten är på väg att lugna ner sig - men helt vågar jag inte koppla av än. Den ligger som och lurpassar. Tog ingen Betapred igår, fast M tjatade om det också. Han tycker jag är FÖR försiktig - enligt honom är det väldigt svaga doser jag tar - och det kanske han har rätt i, men jag vill så gärna att uretriten ska lugna ner sig av sig själv. Vi får se hur det hela utvecklar sig. Betapreden följer också med i bagaget - tillsammans med alla andra piller jag stoppar i mig dagligen.


Igår hittade jag ett nytt smultronställe i Stockholm - ett kafé ute på Långholmen. Eller - egentligen är det inte jag som hittat det utan dotter P och hennes sambo J. Dom bor vid Hornstull och nu när dom har mopsen Polly blir det ofta promenader på Långholmen. Vi träffades där igår på en fika ute i kafeéts trädgård. Ett helt underbart ställe, alldeles vid vattnet. Kan rekommenderas. Här kommer några bilder:

   

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards