Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Birgitta - 8 februari 2012 06:47

Natten har varit lite 'shaky'....


Vet inte riktigt hur det här ska sluta. Mådde jättebra igår, hela dagen, fick möjligen gå lite oftare på toaletten igen, men annars inga problem.

Så - när det var dags att krypa i säng - kom irritationen flygande. Helt plötsligt ligger jag där i sängen med den gamla välbekanta, trista svedan i urinröret.

Min första tanke var: OK -  nu är det dags igen. Det höll inte längre......

Funderade på att redan där och då gå upp och stoppa i mig en Arcoxia, men tänkte sedan att jag ska lugna mig över natten och se hur det känns på morgonen. Dvs nu....

Natten blev småjobbig. Har nog varit uppe minst fyra gånger.

Men nu - nu är det rätt OK igen.

Så än så länge får Arcoxian ligga kvar i lådan i badrummet.

Men - som sagt - det känns lite shaky. Som att kroppen inte riktigt kan bestämma sig för om den ska vara hygglig, eller om den ska släppa fram den attans inflammationen igen.


Nu är det snart dags att fara till Erikshjälpen igen och idag packar jag med mig både brus-Alvedon och Betapred. Nödproviant kan man kalla det.

Skulle jag bli dålig idag så ska jag i alla fall kunna stoppa det temporärt.

Så får jag fundera på det där med Arcoxia när jag kommer hem i kväll igen.

Presentation

En blogg om URETRIT.

Fråga mig

251 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards